Αναφορά ταξιδιού: Disney Cruise Line Sailing To Alaska (Μέρος 1)

Οι διακοπές στην Αλάσκα θα είναι πάντα εκπληκτικές, αλλά κάντε τις κρουαζιέρα της Disney στην Αλάσκα και θα εκπλαγείτε. Η οικογένειά μου επέστρεψε πρόσφατα στο σπίτι από την ιστιοπλοΐα με το Disney Wonder και ήθελα να μοιραστώ όλες τις φανταστικές λεπτομέρειες από το ταξίδι μας.

Υπάρχουν τόσα πολλά να πω ότι πρέπει να το χωρίσω σε δύο μέρη! Για αυτό το άρθρο ήθελα να καλύψω όλα όσα οδήγησαν στην ίδια την κρουαζιέρα.

Το ταξίδι μας ξεκίνησε πραγματικά 2 ημέρες πριν από την απόπλου με ένα κατ’ οίκον τεστ COVID. Τη στιγμή που γράφω αυτή τη γραμμή κρουαζιέρας της Disney απαιτεί από όλους τους επισκέπτες (ηλικίας 5 ετών και άνω) να είναι πλήρως εμβολιασμένοι και επίσης να έχουν ολοκληρώσει τις δοκιμές COVID-19 πριν από το ταξίδι. 15 ημέρες πριν από την ημερομηνία απόπλου μας, δημιούργησα τους λογαριασμούς μας στο Safe Passage και ανέβασα εικόνες των καρτών εμβολιασμού μας για τον COVID-19.

Αποφάσισα επίσης να απλοποιήσω τα πράγματα και αγόρασα το τεστ αντιγόνου που παρατηρήθηκε πριν από το ταξίδι, κατ’ οίκον, απευθείας από τον ιστότοπο Safe Passage της Inspire Diagnostics. Το κόστος ήταν 46,58 $ ανά δοκιμή και το κουτί έφτασε μόλις λίγες μέρες μετά την παραγγελία του.

Το μονό κουτί περιλαμβάνει όλα τα αναλώσιμα που χρειάζεστε και τις οδηγίες. Απλώς το αφήσαμε στην άκρη μέχρι 2 ημέρες πριν από το απόπλου.

Όταν αγοράζετε τα τεστ, προγραμματίζετε επίσης ένα διαδικτυακό ραντεβού όπου ο επιστάτης θα παρακολουθεί την οικογένειά σας που κάνει το τεστ και θα επιβεβαιώνει τα αποτελέσματα. Ήταν βασικά μια συνεδρία Zoom και η προπονήτρια ήταν εξαιρετικά καλή καθώς φρόντισε να ολοκληρώσουμε σωστά τις δοκιμές. Μόλις επιβεβαίωσε οπτικά τα αποτελέσματα των δοκιμών, φρόντισε να ενημερώσει τον ιστότοπο Safe Passage και μας σημείωσε Clear to Sail! Όπως μπορείτε να φανταστείτε, υπάρχει πολύ άγχος μέχρι εκείνο το σημείο.

Το επόμενο πρωί πετάξαμε για το Βανκούβερ (μέσω Σιάτλ) για την κρουαζιέρα μας με την Disney στην Αλάσκα. Είμαι μεγάλος υπέρμαχος του να φτάσω τουλάχιστον μια μέρα νωρίτερα για κρουαζιέρες. Έχω δει και ακούσει πάρα πολλές θλιβερές ιστορίες χαμένων ή καθυστερημένων πτήσεων που κάνουν τις οικογένειες να μην φτάνουν στο πλοίο τους στην ώρα τους!

Μικρή συμβουλή: Οι πτήσεις μας από και προς το Βανκούβερ ήταν με την Delta και περιλάμβαναν μια μικρή στάση στο Σιάτλ. Η Delta χρεώνει επί του παρόντος 30 $ για την πρώτη παραδοτέα αποσκευή και 40 $ για τη δεύτερη. Με μια ιστιοπλοΐα 7 διανυκτερεύσεων συν μια επιπλέον νύχτα στο Βανκούβερ είχαμε πολλές αποσκευές. Στην πραγματικότητα διαπιστώσαμε ότι ήταν λιγότερο ακριβό η αναβάθμιση στην πρώτη θέση για το εξαιρετικά σύντομο σκέλος του Σιάτλ/Βανκούβερ από το να πληρώσουμε για να ελέγξουμε τις αποσκευές μας. Η αναβάθμιση μέρους των πτήσεων μας σήμαινε ότι μπορούσαμε να ελέγξουμε 2 αποσκευές (αν θέλαμε) χωρίς χρέωση αποσκευών. Αυτό κατέληξε να είναι μια εξοικονόμηση πόρων για εμάς και απολαύσαμε όλα τα πρόσθετα προνόμια όπως η πρώτη επιβίβαση και η εμφάνιση των αποσκευών μας στο καρουζέλ για την παραλαβή αποσκευών. Τα προνόμια συμπεριλήφθηκαν ακόμη και για τις πτήσεις όπου ήμασταν στο Coach.

Θα προσθέσω ότι κατά την αναμονή μας στο Σιάτλ έπρεπε να δείξουμε τις κάρτες επιβίβασης Delta, τα διαβατήρια και την ηλεκτρονική απόδειξη ArriveCan (δείτε περισσότερες λεπτομέρειες παρακάτω) στον πράκτορα της πύλης Delta πριν επιβιβαστούμε στην πτήση μας από το Σιάτλ στο Βανκούβερ.

Μόλις φτάσαμε στο Βανκούβερ κατεβήκαμε στο Επίπεδο 2 και περάσαμε από τις Συνοριακές Υπηρεσίες & Μετανάστευση του Καναδά που ήταν μια πολύ γρήγορη και εύκολη διαδικασία γιατί φροντίσαμε μερικά πράγματα εκ των προτέρων.

• Πρέπει να έχετε συμπληρώσει όλα τα στοιχεία σας στην εφαρμογή ArriveCAN εντός 72 ωρών πριν από την άφιξή σας στον Καναδά. Σε αυτήν την εφαρμογή υποβάλλετε την απόδειξη εμβολιασμού, τα στοιχεία διαβατηρίου και τα στοιχεία ταξιδιού.
  • Μόλις ολοκληρωθεί αυτό, θα μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την προαιρετική δυνατότητα Advance Declaration στο ArriveCAN για να υποβάλετε την τελωνειακή διασάφησή τους.

Αφού αποβιβάσαμε το αεροπλάνο στο Βανκούβερ, χρησιμοποιήσαμε ένα από τα περίπτερα της Καναδικής Συνοριακής Ασφάλειας για να σαρώσουμε τον κωδικό QR από την εφαρμογή Arrive Can, σαρώσαμε καθένα από τα διαβατήριά μας και το περίπτερο τράβηξε τις φωτογραφίες μας. Το περίπτερο εκτύπωσε μια μικρή απόδειξη που στη συνέχεια δείξαμε στον υπάλληλο των Συνοριακών Υπηρεσιών & Μετανάστευσης του Καναδά πριν ξεκινήσουμε.

Μόλις παραλάβαμε τις αποσκευές μας βγήκαμε από την περιοχή Παραλαβής Αποσκευών σε μια περιοχή χαιρετισμού όπου περίμενε ένας εκπρόσωπος της Disney Cruise Line. Είχαμε κάνει κράτηση για διαμονή στο ξενοδοχείο πριν από τη νύχτα στο The Vancouver Fairmont Waterfront με την κράτηση μας στη γραμμή κρουαζιέρας της Disney και επίσης προσθέσαμε τις μεταφορές από το αεροδρόμιο.

Ο οδηγός μας βοήθησε με τις τσάντες μας να βγούμε στο βαν που μας πήγε στο ξενοδοχείο. Ο οδηγός μας ήταν εξαιρετικά καλός και μας έδωσε πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με αυτό που βλέπαμε καθώς οδηγούσαμε στο Βανκούβερ.

Κρουαζιέρα της Disney στην Αλάσκα

Το Vancouver Fairmont Waterfront είναι εξαιρετικά όμορφο και βρίσκεται κυριολεκτικά απέναντι από το λιμάνι όπου επιβιβαστήκαμε στο πλοίο. Το μόνο πράγμα που μπορώ να αναφέρω είναι ότι αυτό το ξενοδοχείο (και τα περισσότερα στο Βανκούβερ απ’ ό,τι μου είπαν) δεν προσφέρει δωμάτια με 2 κρεβάτια queen size. Τα δωμάτια διαθέτουν είτε ένα King, ένα Queen ή δύο διπλά κρεβάτια. Οπότε απλά να το έχετε υπόψη σας. Ο σύζυγός μου και εγώ δεν έχουμε συνηθίσει να μοιραζόμαστε ένα διπλό κρεβάτι, αλλά τελικά ήταν μια χαρά.

Κατά το check in στο ξενοδοχείο, φρόντισα επίσης να αναφέρω ότι θα έπλευα με την κρουαζιέρα της Disney το πρωί για την Αλάσκα. Στη συνέχεια μου δόθηκε η παρακάτω επιστολή με τις πρόσθετες πληροφορίες:

Αφού αφήσαμε τις αποσκευές μας στο δωμάτιό μας, κατευθυνθήκαμε στο γραφείο φιλοξενίας της Disney Cruise Line. Είχαμε αγοράσει τις αποσκευές μεταφοράς από το ξενοδοχείο στο λιμάνι και μας είπαν να αφήσουμε τις αποσκευές μας μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μας το επόμενο πρωί και ένας εκπρόσωπος της Disney Cruise Line θα περνούσε και θα τις παραλάβει ξεκινώντας στις 9 π.μ.

Μας προσκάλεσαν επίσης να συναντηθούμε μπροστά από το γραφείο φιλοξενίας της Disney Cruise Line ξεκινώντας στις 10:15 π.μ. και στη συνέχεια στις 10:30 π.μ. ένας εκπρόσωπος της Disney Cruise Line θα συνόδευε την ομάδα στο λιμάνι. Αυτό ακούγεται σαν μια εξαιρετική επιλογή για εμάς, καθώς η ομάδα επιβίβασής μας δεν ήταν τεχνικά μέχρι τις 11 π.μ., οπότε αυτό θα μας έβαζε στη γραμμή νωρίτερα.

Ο εκπρόσωπος της Disney Cruise Line ήταν επίσης πολύ ευγενικός και με καθοδήγησε στον δεύτερο γύρο της εφαρμογής ArriveCAN που χρειαζόμουν πριν επιβιβαστώ στο πλοίο. Τεχνικά, αυτή η εφαρμογή πρέπει να ολοκληρωθεί δύο φορές, η πρώτη γίνεται εντός 72 ωρών πριν από την άφιξή σας στον Καναδά. Μόλις φτάσετε στον Καναδά, μπορείτε να διαγράψετε την αρχική Ηλεκτρονική Απόδειξη ArriveCAN και να ξεκινήσετε μια νέα για όταν φτάσετε ξανά στον Καναδά αφού το πλοίο επιστρέψει μετά την επίσκεψη στην Αλάσκα. Αυτό πρέπει να γίνει πριν επιβιβαστείτε στο πλοίο.

Στη συνέχεια φύγαμε από το ξενοδοχείο και εξερευνήσαμε την όμορφη περιοχή του λιμανιού που περιλάμβανε πολλά καταστήματα και επιλογές για φαγητό κατά μήκος του νερού.

Το επόμενο πρωί αφήσαμε τις αποσκευές μας σύμφωνα με τις οδηγίες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου μας, φροντίζοντας να είναι κολλημένες οι ετικέτες αποσκευών της Disney Cruise Line. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το γήπεδο φαγητού που βρίσκεται κάτω από το ξενοδοχείο και δοκιμάσαμε τα ντόνατς από τον Tim Horton.

Ως δευτερεύουσα σημείωση, υπάρχει επίσης ένα παντοπωλείο που βρίσκεται κάτω από το ξενοδοχείο. Ήταν ένα εξαιρετικό μέρος για να παραλάβετε αντικείμενα της τελευταίας στιγμής πριν επιβιβαστείτε στο πλοίο.

Κρουαζιέρα της Disney στην Αλάσκα

Είχαμε ακόμα λίγο χρόνο για να σκοτώσουμε, οπότε περάσαμε στα Starbucks απέναντι και μετά περπατήσαμε μέχρι το λιμάνι για να ρίξουμε μια ματιά στο Disney Wonder που είχε φτάσει στο Βανκούβερ νωρίτερα εκείνο το πρωί.

Ένιωσα ανόητο, αλλά περπατήσαμε πίσω στον δρόμο και συναντηθήκαμε με τον εκπρόσωπο της Disney Cruise Line που μας οδήγησε πίσω στο λιμάνι. Αλλά χαίρομαι που κάναμε καθώς μας παρέσυρε και μας έβαλε κατευθείαν στη γραμμή για να κάνουμε check-in.

Μείνετε συντονισμένοι για το άρθρο μου στο μέρος 2 που καλύπτει το υπόλοιπο ταξίδι μας στη γραμμή κρουαζιέρας της Disney στην Αλάσκα!

Θέλετε περισσότερη βοήθεια για τον προγραμματισμό των επόμενων διακοπών σας στην Disney; Ως ταξιδιωτικός προγραμματιστής που ειδικεύεται στους προορισμούς της Disney, μπορώ να σας βοηθήσω να πλοηγηθείτε στο συνεχώς μεταβαλλόμενο κλίμα των διακοπών της Disney. Το καλύτερο μέρος είναι ότι οι υπηρεσίες μου είναι δωρεάν για τους πελάτες μου! Επικοινωνήστε συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα, καλώντας χωρίς χρέωση στο 1-800-454-4501, μέσω email στο SPhillips@MickeyTravels.com ή ακολουθώντας με στο Facebook!