Ένα μαγικό ταξίδι στη Νέα Υόρκη | Ιστολόγιο TouringPlans.com

Υπάρχουν γενικά τρεις τύποι εισιτηρίων που μπορείτε να αγοράσετε για το Empire State Building. Όλα σας δίνουν πρόσβαση τουλάχιστον στον 80ο και τον 86ο όροφο, καθώς και μερικά αποσπάσματα ταινιών και εκθέματα τύπου μουσείου, τα οποία είναι όλα απίστευτα καλά επιμελημένα. Ο 86ος όροφος είναι η εμπειρία που τονίζεται σε όλες τις ταινίες του Χόλιγουντ. Έχει μάλλον ψηλούς τοίχους και μετά κάποιο φράχτη σαν δομή, αλλά όχι γυαλί. Αυτή είναι η εντελώς κλασική εμπειρία.

Το βασικό εισιτήριο ξεκινά από 44 $ ανά ενήλικα. Ο δεύτερος τύπος εισιτηρίου είναι 77 $ ανά ενήλικα, και για αυτήν την τιμή μπορείτε να ανεβείτε ακόμη περισσότερο στον 102ο όροφο. Σε αυτό το επίπεδο, έχετε θέα από τα παράθυρα από το δάπεδο μέχρι την οροφή και 360 μοίρες τριγύρω. Λόγω της διαφοράς τιμής, ο 102ος όροφος είναι μια πολύ λιγότερο πολυσύχναστη τοποθεσία θέασης και τα δύο μέλη του προσωπικού εκεί πάνω έχουν τη δυνατότητα να συνομιλούν, να επισημαίνουν πράγματα και να δίνουν ενδιαφέρουσα ιστορία και πληροφορίες. Συνιστώ ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιήσετε το επιπλέον πρόσθετο του 102ου ορόφου, αν μπορείτε. Λάβετε υπόψη σας, βασικά βρίσκεστε μέσα στο μικρό κοκαλιάρικο με βάση το κωδωνοστάσιο που μπορείτε να δείτε στην κορυφή του κτιρίου. Δεν είμαι μεγάλος λάτρης των υψών και συχνά αναγκαζόμουν να απομακρυνθώ από τα παράθυρα για να ανακτήσω λίγο την ψυχραιμία μου. Ωστόσο, αξίζει τον κόπο.

Ο τρίτος τύπος εισιτηρίου είναι το Express Pass, το οποίο ξεκινά από 113 $ ανά ενήλικα και σας επιτρέπει να παραλείψετε τις περισσότερες γραμμές μέχρι τον 80ο και τον 86ο όροφο. Ανάλογα με το πότε θα πάτε, αυτό μπορεί να είναι μεγάλη εξοικονόμηση χρόνου… ή εντελώς άχρηστο. Σκεφτείτε το όπως τα πλήθη της Disney. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους πέφτουν άμπωτες. Από τις 10 έως τις 2 τις περισσότερες καθημερινές, δεν θα χρειαστείτε αυτό το Express Pass. Δεν υπήρχαν απολύτως ουρές όταν πήγαμε στις 12:15 μ.μ. την Τετάρτη. Αλλά νωρίς το πρωί, κοντά στο ηλιοβασίλεμα, τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες… οι ουρές για να φτάσετε στον 80ο όροφο μπορεί να αυξηθούν έως και 2 ώρες. Αξίζει την εξοικονόμηση 2 ωρών για εσάς; Αν ναι, τότε προχωρήστε. Αλλά μόνο αν είναι κατά τη διάρκεια μιας από αυτές τις πολυσύχναστες περιόδους. Προσωπικά θα το παρέλειψα και θα σχεδίαζα την άφιξή μου σε χρόνο με χαμηλό πλήθος.

Και, όπως οι περισσότερες εμπειρίες της Disney… το όλο θέμα ολοκληρώνεται σε ένα κατάστημα δώρων. Αλλά μην επαναλάβετε τα λάθη μου. Εάν διψάτε ή/και σας λείπει η καφεΐνη, μην πληρώνετε τις τιμές του καταστήματος δώρων, όσο δελεαστικό κι αν είναι! Υπάρχει ένα Walgreens και ένα Starbucks στο ισόγειο.

Disney Store

Συνεχίζετε να θρηνείτε το Disney Store της πόλης σας όπως εγώ; Ήταν ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επίσκεψης σε εμπορικό κέντρο στο γυμνάσιο και το γυμνάσιο! (Και ναι, ήμουν πολύ ωραίο παιδί, σας ευχαριστώ που με ρωτήσατε.)

Ευτυχώς, η Times Square σάς καλύπτει με ένα πλήρες, θεματικό, διώροφο κατάστημα της Disney! Έχει μερικά εξαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως, ενδεικτικά, τα εξής:

• Η καλύτερη κυλιόμενη σκάλα με θέμα το μπερδεμένο σε όλη τη Νέα Υόρκη
  • Ένα κάστρο στο τμήμα παιχνιδιών που μπορεί να είναι ή όχι (αλλά μάλλον είναι) μεγαλύτερο από το κάστρο της Ντίσνεϋλαντ
  • Ένα πολύ μικρό τμήμα εμπορευμάτων ειδικά για τη Νέα Υόρκη
  • Η Minnie Mouse ως Άγαλμα της Ελευθερίας
  • Σωρεία συναδέλφων θαυμαστών της Disney

Ξέρω ότι στο μυαλό μου είναι ένας έξυπνα σχεδιασμένος τρόπος για να σε πείσω να αποχωριστείς ακόμη περισσότερα από τα χρήματά σου όσο βρίσκεσαι στη Νέα Υόρκη. Αλλά η καρδιά μου λέει ότι πρέπει ακόμα να πάτε και να το ζήσετε μόνοι σας.

Soarin’: RiseNY

Όταν ζήτησα από τους συναδέλφους θαυμαστές της Disney πράγματα που έπρεπε να προσθέσω στο δρομολόγιό μου για τη γρήγορη επίσκεψη, η απόλυτη νούμερο ένα απάντηση ήταν το RiseNY. Ήμουν πολύ πολύ μπερδεμένος, μέχρι που μου εξήγησαν ότι το RiseNY είναι ουσιαστικά ανεβασμένος στη Νέα Υόρκη. Το Soarin’ είναι ένα από τα απόλυτα αγαπημένα μου αξιοθέατα, οπότε έπρεπε να το δοκιμάσω.

Να το πράγμα: νόμιζα ότι ήταν μόλις Στα ύψη. Και για το κόστος, δεν αξίζει τον κόπο να πάτε απλώς σε μια έκδοση του Soarin’ στη Νέα Υόρκη. Αλλά, μην φοβάστε, υπάρχουν πολλά περισσότερα στην εμπειρία RiseNY. Το αξιοθέατο που μοιάζει με το Soarin’ είναι απλώς η τελευταία πράξη σε μια καλά σχεδιασμένη και αποτελεσματική περιήγηση και παράσταση.

Πρώτον, ο Τζεφ Γκόλντμπλουμ αφηγείται την κυριολεκτική άνοδο της Νέας Υόρκης καθώς σας μιλάει επιδέξια για κάποια ιστορία. Στη συνέχεια, μπορείτε να περιηγηθείτε σε πολλά εκθέματα που γιορτάζουν αυτό που κάνει τη Νέα Υόρκη μοναδική. Θα δείτε τηλεοράσεις και κοστούμια του Μπρόντγουεϊ. Θα παρακολουθήσετε αποσπάσματα ταινιών που αναγνωρίζετε και θα μάθετε για την ιστορία της μουσικής σκηνής της Νέας Υόρκης. Και τότε όλα θα κορυφωθούν με μια παράσταση και μεταφορά στη ζώνη φόρτωσης του Soarin. Αν χάσετε τους υδροηλεκτρικούς σταθμούς στο Seas, θα λατρέψετε τη μεταφορά.

Στη συνέχεια, θα μπορείτε να δείτε το βίντεο πριν από τη βόλτα και να ζήσετε την έλξη. Ακριβώς όπως το Soarin’, το να είσαι κοντά στη μέση της οθόνης είναι το καλύτερο. Αν καθίσετε κοντά στο πλάι, θα βιώσετε αυτή τη γνωστή «λυγιστικότητα». Εάν βρίσκεστε στη δεύτερη σειρά φόρτωσης (από 4), ζητήστε να είστε όσο το δυνατόν πιο αριστερά. Εάν βρίσκεστε στην τρίτη σειρά φόρτωσης, ζητήστε να είστε ακροδεξιοί όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό θα σας βάλει στη μέση κατά τη διάρκεια της έλξης.

Πώς συγκρίνεται λοιπόν με το Soarin; Το pre-show (ακόμα και εξαιρώντας ολόκληρο το μουσειακό μέρος) είναι αναμφισβήτητα καλύτερο. Η ιστορία περνάει από την προ-σόου, τη βόλτα και την «επανεισόδου» σας, και τα αξιοθέατα, οι μυρωδιές και άλλα στοιχεία έκπληξης είναι όλα σε εξαιρετική κατάσταση. Μου άρεσε η πλήρης εμπειρία RiseNY στο σύνολό της. Το ανεβάζει πάνω από το επίπεδο “απλά ένα πραγματικά εξαιρετικό αξιοθέατο” του Soarin’. Θα το συνιστούσα σε ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη; Ναί. Και στην πραγματικότητα, θα συνιστούσα να το κάνετε πολύ νωρίς στο ταξίδι σας. Παρέχει καλή ιστορία στην πόλη και χρησιμεύει ως οπτική επισκόπηση για να εμπνεύσει την περιήγησή σας στην πόλη. Η μαμά μου και εγώ προσθέσαμε μερικές στάσεις στο δρομολόγιό μας αποκλειστικά με βάση τα πράγματα που είδαμε στο αξιοθέατο που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον.

Μπρόντγουεϊ!!

Αυτό είναι το μέρος του άρθρου όπου καταλαβαίνετε ότι μόλις σας εξαπάτησα να διαβάσετε όλο αυτό το θέμα μόνο και μόνο για να μπορώ να καυχηθώ που είδα τον Hugh Jackman στο Music Man.

Αλλά σοβαρά… δεν μπορούσα να συγκρατηθώ. Μια μεγάλη κραυγή πηγαίνει στην Erin Foster, η οποία δεν είναι μόνο η βασίλισσα όλων των πραγμάτων της Disney Cruise Line, αλλά είναι επίσης μια επαληθευμένη ειδικός στο Broadway. Παρακολουθήστε το IG της για να δείτε όλες τις παραστάσεις που παρακολουθεί!

Rope Drop: Άγαλμα της Ελευθερίας

Το πρωί της δεύτερης μέρας μας, είχαμε εισιτήρια για να δούμε το Άγαλμα της Ελευθερίας. Η μαμά μου, που είναι η έξυπνη κυρία που είναι, ήξερε ότι έπρεπε να το κάνουμε νωρίς το πρωί. Παρόλο που ξενυχτούσαμε στο Μπρόντγουεϊ το προηγούμενο βράδυ, και είχαμε μια διαδρομή από το ξενοδοχείο μας μέχρι το πλοίο, πήραμε εισιτήρια για τη δεύτερη αναχώρηση της ημέρας. Πραγματικά ανεβήκαμε με τα πόδια ακριβώς τη στιγμή που αναχωρούσε το πρώτο πλοίο και δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου άνθρωποι στο πλοίο.

Η αναχώρησή μας είχε περισσότερο κόσμο, αλλά τίποτα σε σύγκριση με τα σκάφη που έφευγαν αργότερα μέσα στην ημέρα. Φτάσαμε σε ένα σχεδόν άδειο Άγαλμα της Ελευθερίας και αισθανθήκαμε αγχωμένοι καθώς πήραμε φωτογραφίες από το εξωτερικό, περπατήσαμε μέχρι το βάθρο (το οποίο κοστίζει επιπλέον) και περιηγηθήκαμε στο μουσείο.

Στη συνέχεια, πήραμε το δρόμο μας για το Ellis Island, όπου τα πράγματα ήρθαν λίγο χάρη στους ανθρώπους που είχαν ορμήσει μέσα από το άγαλμα ή εκδρομές που πέρασαν κατευθείαν στο τμήμα Ellis Island. Στο Ellis Island, μπορείτε να περπατήσετε μέσα από τις μεγάλες αίθουσες αφίξεων και να φανταστείτε τους χιλιάδες και χιλιάδες ανθρώπους που έφτασαν εδώ. Και μπορείτε να περιηγηθείτε σε πολλά εκθέματα τεχνουργημάτων και ιστορίας για να πάρετε μια καλύτερη ιδέα για τα καλά και τα κακά της εμπειρίας της μετανάστευσης στην εποχή του Ellis Island.

Τόσο το Statue of Liberty όσο και το Ellis Island προσφέρουν δωρεάν ηχητικές περιηγήσεις, αν αυτό είναι κάτι που σας ενδιαφέρει. Το κατάστημα δώρων στο Ellis Island είναι μεγαλύτερο από αυτό στο Άγαλμα της Ελευθερίας και έχει μια πραγματικά καλή επιλογή εμπορευμάτων που καλύπτουν και τις δύο τοποθεσίες

Πήγαμε πίσω στο Μανχάταν λίγο μετά το μεσημέρι. Σε εκείνο το σημείο, κάθε πορθμείο είχε δυναμικότητα και και τα δύο νησιά είχαν πολύ περισσότερο κόσμο. Η πτώση με σχοινί εδώ θα σας σώσει από τα χειρότερα πλήθη.

Χάρι Πότερ: Κατάστημα και VR

Η τελευταία μας διασκέδαση στη Νέα Υόρκη ήταν μια κάπως αυτοσχέδια επίσκεψη στο κατάστημα του Χάρι Πότερ και εισιτήρια για να συμμετάσχουμε σε μία από τις δύο εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας που προσφέρονται στην ίδια τοποθεσία. Δεν έχω πάει στα Universal Studios από το 2013, πράγμα που σημαίνει ότι κατάφερα να δω το Χόγκουαρτς και να φάω στα Three Broomsticks και να πιω λίγη βουτυρόμπυρα. Αλλά δεν έχω δει ποτέ το Diagon Alley ή δεν έχω καβαλήσει τη μοτοσικλέτα του Χάγκριντ ή δεν είχα μια περιπέτεια στο Hogwarts Express. Αυτή ήταν λοιπόν η πρώτη μου συναρπαστική περίοδος του Χάρι Πότερ εδώ και σχεδόν μια δεκαετία!

Μεγάλωσα με τον Χάρι Πότερ. Το πρώτο βιβλίο κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο όταν ήμουν στην τρίτη δημοτικού. Τα γενέθλιά μου είναι τον Οκτώβριο και έλαβα το βιβλίο ως δώρο. Και μετά το Deathly Hallows (το τελευταίο βιβλίο) κυκλοφόρησε το καλοκαίρι μετά την αποφοίτησή μου από το γυμνάσιο. Έφαγα καθένα από τα δύο τελευταία βιβλία την ημέρα που κυκλοφόρησαν.

Έτσι, όταν μπήκα σε αυτό το κατάστημα και είδα τον περιστρεφόμενο Griffin στην κορυφή της σκάλας, με κέρδισαν εντελώς. Ακόμη περισσότερο από το κατάστημα της Disney, αυτό το κατάστημα σας προσελκύει και σας κάνει μέρος του κόσμου του Χάρι Πότερ. Αναγνωρίζεις τις ράβδους και τις ρόμπες και τα πλάσματα, και βρίσκεσαι εκεί με ένα σωρό ανθρώπους που τα εκτιμούν όλα όσο κι εσύ.

Η Εικονική Πραγματικότητα ήταν όλη της η διασκέδαση. Η μόνη μου άλλη εμπειρία VR ήταν η προεπισκόπηση του Star Wars που έκανα με τον Hank Lonely στο Disney Springs. Αυτό κράτησε πολύ περισσότερο και χρησιμοποιούσε ελαφρώς διαφορετική τεχνολογία. Δεν θέλω να δώσω spoilers, αλλά με γοήτευσε το πώς η κίνηση και η αλληλεπίδραση και ο χώρος συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν μια συνεκτική ιστορία. Και σίγουρα θα το δοκίμαζα ξανά σε άλλη επίσκεψη.

Όλα τα άλλα πράγματα

Φαγητό

Αν με γνωρίζετε, ξέρετε ότι το φαγητό είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος οποιασδήποτε από τις διακοπές μου. Αυτό το ταξίδι δεν ήταν διαφορετικό, με γεύματα στο Non Solo Piada, Burger & Lobster και SERRA by Birreria στο Eataly NYC. Τους προτείνω ολόψυχα. Δεν είχα ούτε ένα πιάτο που να μου άρεσε.

Μεταφορά

Συνήθως πετάω νοτιοδυτικά όταν ταξιδεύω στο εσωτερικό. Λειτουργεί καλά αφού έχω μικρά παιδιά. Και επειδή ζούμε στο Σεντ Λούις, μας δίνει γενικά την καλύτερη πρόσβαση σε άλλες πόλεις σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία. Επιλέξαμε πολύ νωρίς το πρωί πτήσεις προς και από τη Νέα Υόρκη. Αυτό ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες καθυστερήσεων ή ακύρωσης και συμβάλλει στη μείωση του χρόνου αναμονής ασφαλείας. Έτσι, είχαμε πτήσεις που αναχωρούσαν στις 6 π.μ. ή πριν από κάθε μέρα. Γιαιιιιιι.

Όταν προσγειωθείτε στο LaGuardia, είναι δυνατό (και εύκολο!) να πάρετε μια δωρεάν υπηρεσία μεταφοράς από το αεροδρόμιο προς το σταθμό του μετρό και να φτάσετε σχεδόν οπουδήποτε θέλετε. Έτσι, ξοδέψαμε ένα τεράστιο ποσό 2,75 $ ανά άτομο για να φτάσουμε από τη LaGuardia στο ξενοδοχείο μας στην περιοχή των ενδυμάτων. Χρησιμοποιούσαμε επίσης αποκλειστικά το μετρό ή περπατούσαμε κατά τη διάρκεια της διαμονής μας στην πόλη. Έκανα πάνω από 22.000 βήματα κάθε μέρα!

Στο δρόμο της επιστροφής προς το αεροδρόμιο, καθώς έπρεπε να αναχωρήσουμε από το ξενοδοχείο μας πριν από τις 4 π.μ., περιμέναμε να κάνουμε προκράτηση σε Uber ή Lyft για να βεβαιωθούμε ότι θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο αεροδρόμιο εγκαίρως. Δυστυχώς, το κόστος ήταν απίστευτα υψηλό. Κάναμε check in με τη ρεσεψιόν στο ξενοδοχείο μας και είχαν μια υπηρεσία αυτοκινήτου που ήταν στην πραγματικότητα αρκετά φθηνότερη. Φροντίστε λοιπόν να ρωτήσετε και να βρείτε την καλύτερη προσφορά για εσάς!

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με το ταξίδι μου; Ή χρειάζεστε προτάσεις για τις δικές σας επερχόμενες διακοπές στη Νέα Υόρκη; Επιτρέψτε μου να μάθω στα σχόλια!

Μπορεί να σου αρέσει επίσης…

• Το μαγικό εξπρές της Disney

Σήμερα, το Walt Disney World Resort έριξε μια βόμβα! Από το 2022, οι επισκέπτες δεν θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν το Disney’s…

• Αν και δεν είναι ακριβώς αλήθεια ότι κάθε βόλτα της Disney τελειώνει σε κατάστημα δώρων, σίγουρα υπάρχουν πολλές εμπειρίες αγορών…

Έχετε ένα ταξίδι στο Walt Disney World από τώρα μέχρι το τέλος του χρόνου; Χρησιμοποιείτε το Disney’s…

• Έχετε ονειρευτεί ποτέ να σχεδιάσετε ένα σόλο ταξίδι στο Walt Disney World; Μόνο εσείς, εξερευνώντας το House of the Mouse…